Kehittäminen

Yrityksen perustaminen voi olla hankalaa. Yhtiömuodon valinta, lakisääteisten velvollisuuksien täyttäminen, yrityskuvan rakentaminen, ensimmäisen työntekijän palkkaaminen, kirjanpito, vakuutukset, markkinointi, hinnoittelu… Yrityksen perustamisessa ja alkutaipaleella on monia muuttujia, jotka myös erottavat yrityksen toisistaan. Kivitaloa ei voi rakentaa saveen. Ota yhteyttä, katsotaan miten voimme auttaa!

Yrityksen perustaminen
Perustaminen

Perustaminen

Autamme yhtiön perustamisessa ja voimme huolehtia paperit oikein täytettynä eteenpäin. Lisäksi voimme käydä läpi seuraavat vaiheet, jotka pitää tehdä päästäksesi aloittamaan liiketoiminnan.

Kehittäminen

Kehittäminen

Kehittäminen on jatkuva prosessi, jossa yrityksen toimintaa kehitetään vastaamaan parhaiten markkinoita ja tavoittamaan asiakkaat. Kehittäminen on vahva osa yrityksen ydinprosesseja.

Tuotteistaminen

Meidän mielestämme tuotteistaminen on tärkeimpiä asioita liiketoiminnan kehittämiseen liittyen. Tuotteistaminen helpottaa tuotteiden ja palveluiden myyntiä, koska hinta on mietitty silloin valmiiksi. Tiedetään tarkkaan, kuinka paljon tuottaminen maksaa, mitä se vaatii ja kuinka se toteutetaan. Kaiken tämän valmiiksi suunnittelu vie aikaa ja on hankalaa, koska se sisältää hyvin paljon testaamista. Tätä tärkeää vaihetta ei kuitenkaan voi sivuuttaa! Olemme erikoistuneet palveluiden tuotteistamiseen, ota yhteyttä!

Tuotteistaminen

Tuotteistamalla lisää myyntiä

Case: Kahvilaketju

LÄHTÖTILANNE

Tuotteistaminen lähtö

Myyntijakauma: 80/20

Tässä tuotteistamismallissa normaalikokoinen kahvi kerää ostajia, koska ostaja päätyy ostamaan tavallisen tuotteen.

LOPPUTULOS

Tuotteistaminen lopputulos

Myyntijakauma: 20/80

Kooltaan suurempi kahvi on tehty nyt normaaliksi ja kulutuskäyttäytymistä ohjataan normaaliin, tavalliseen tuotteeseen.

Mitä pelkkä nimen muuttaminen toi tullessaan?

Tuotteet oli hinnoiteltu niin, että pienikokoisempi kahvi maksoi 2,50€ ja isokokoisempi 3,00€. Hinnat pysyivät samana koko ajan.

Alhaisen tuotantokustannuksen tuotteena liikevaihdon kasvun voi siirtää lähes kokonaan viivan alle voitoksi. Tässä esimerkissä kahvila myy 500 kahvia päivässä, nimeämisen seurauksena saatiin liikevaihtoon 12 % kasvu. Se on vuodessa:

+ 50000

Tuotekehitys

Tuotekehitys

Ovatko tuotteesi parhaimpia mahdollisia? Onko palvelusi loppuun asti viilattu? Tuotekehitys on jatkuva prosessi, jossa tuotteesi tai palveluasi kehitetään parhaimmaksi mahdolliseksi vastaamaan asiakkaittesi tarpeita.

Myynti

Yritystoimintaa ei ole ilman myyntiä. Yrityksen tärkein tehtävä on myydä. Myynnillä maksetaan tuotteiden valmistus, palkat ja kaikki muut kulut. Ja jos kaikki menee hyvin, jää siitä voittoa. Myyntiin ei siis voi koskaan panostaa liikaa.

Myynti pitää suunnitella hyvin ja huolehtia sen osa-alueiden yhtenäisyydestä. Myyntiin käytetyn rahan pitäisi kuitenkin palautua takaisin tehtyinä kauppoina, jonka takia on tärkeää aktiivisesti seurata myynnin edistämiseksi tehtyjen toimien tuloksellisuutta.

Myynti

Jokainen on myyjä!

Jokaisen yrityksessä työskentelevän tulisi tuntea yrityksen tuottevalikoimat ja niiden hinnoittelumallit. Yrityksen työntekijät ovat iso valtti myynnissä liikkuessaan ulkona, käydessään asiakastapaamisissa ja keskustellessaan töistään ystävien ja sukulaisten kanssa. Tieto yrityksestä tällöin leviää ja suosittelujen kautta ihmiset ostavat helpoimmin. Kohtele työntekijöitäsi kuten haluat heidän kertovan yrityksestäsi.

Myynti teoilla

Myynti ei tarvitse isoa budjettia. Maksuttomien toimintamallien muutoksilla ja myyntityön kehittämisellä voidaan lisätä myyntiä helposti asiakasrajapinnassa.

1.000.000 € myynti

TUOTTEITA

Myy 200€ tuote 5000:lle ihmiselle
Myy 500€ tuote 2000:lle ihmiselle
Myy 1000€ tuote 1000:lle ihmiselle
Myy 2000€ tuote 500:lle ihmiselle
Myy 4000€ tuote 250:lle ihmiselle

PALVELUJA

5000 ihmistä maksaa 17€/kk vuoden
2000 ihmistä maksaa 42€/kk vuoden
1000 ihmistä maksaa 83€/kk vuoden
500 ihmistä maksaa 167€/kk vuoden
250 ihmistä maksaa 333€/kk vuoden

Miljoona kuullostaa isolta, mutta ei se mahdotonta ole!

Myynnin edistäminen

Myynnin edistäminen

Myyntiä voi edistää monella tapaa: kasvattamalla olemassa olevien asiakkaiden ostoja, hankkia uusia asiakkaita, kehittää uusia tuotteita ja täten saada uusia asiakkaita. Tai miksei aloittaa kokonaan uudella toimialalla?

Anna meidän auttaa yritystänne lisäämään myyntiä!

  • Project Manager Logo
  • Web Design
    Kotisivut
    Hakukoneoptimointi
    Hakukonemainonta
    Yritysilme
    Sosiaalinen media
    Graafinen suunnittelu
    Sisällön tuotto

  • Markkinointi
    Tulosseuranta
    Hinnoittelu
    Perustaminen
    Kehittäminen
    Tuotteistaminen
    Myynti
    Brändäys

  • YHTEYSTIEDOT

    mailmee
    +358 40 523 3737
    projectmanager.fi
    Kauppakeskus ITIS
    Itäkatu 1-5 D 208
    00930 Helsinki
    Suomi
    2758177-3